Close

Categorieën

Fabrikanten

Zoek Nieuws

Volg je bestelling

Volg je bestelling

Voer uw Track & Trace code in:

×

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

  • Wij hanteren boven de € 75,- GEEN verzendkosten binnen Nederland.
    Onder de € 75,- hanteren wij € 5,00 per pakket t/m 20 Kg en € 13,25 van 20kg tot 31 Kg incl. een Track en Trace code.


Verzenden jullie naar het buitenland?

  • PadelCentre verzend naar alle Europese landen. Indien u buiten Europa woont stuurt u dan apart een mail naar verkoop@padelcentre.nl om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Wat zijn de geldende tarieven voor verzending naar het buitenland

  • Wij hanteren verschillende tarieven voor de onderstaande landen tot 20 kg :

    - Duitsland : € 10,-
    - België : € 10,-
    - Denemarken : € 10,-
    - Italie : € 10,-
    - Engeland : € 10,-
    - Luxemburg : € 10,-

    - Frankrijk : € 20,-

    - Finland : € 29,95
    - Noorwegen : € 29,95
    - Zweden : € 25,-


Wat is de levertijd?

  • PadelCentre hanteert een levertijd tussen de 2 en 4 werkdagen. Alle producten worden rechtstreeks van de fabrikant naar uw afleveradres verzonden.


Zijn alle prijzen inclusief BTW?

  • Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.


Hoe kan er online worden betaald?

  • Er kan in Nederland worden betaald middels iDeal, PayPal, Overboeking, CreditCard, Achteraf Betalen via Klarna en in 3 termijnen middels In3.
    Bezoekers uit Belgie kunnen ook betalen via KBC/CBC, Bancontact en Belfius.

    Na betaling van het artikel, wordt het verzendproces in werking gesteld en worden uw artikelen binnen de gestelde verwerkingstijd bij u thuis bezorgd
    .
  • In 3 keer betalen met 0% rente

    Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van onze nieuwe betaalmogelijkheid van In3: de enige gespreide betaalmethode met 0% rente, welke thans alleen nog in Nederland is te gebruiken, echter zullen Belgie, Duitsland en andere landen dit jaar nog volgen!
    In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten, zonder BKR check en met 0% rente! Zo koop je binnen je budget je favoriete padelartikel. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

    Hoe werkt het?
    Als je kiest voor onze nieuwe betaalmogelijkheid van In3, dan betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!



Hoe worden de producten geleverd?

  • PadelCentre werkt samen met de vervoerders UPS, DPD en FedEx. Als u niet thuis bent bij de levering zullen de vervoerders 2 extra pogingen doen om de levering alsnog bij u thuis te bezorgen. Mocht dit niet lukken dan wordt het pakket bij een lokaal afhaalpunt afgeleverd en ontvangt u een bewijs van aflevering in uw brievenbus.


Wordt er gewerkt met Track & Trace?

  • Wanneer de pakketlabels door PadelCentre zijn geprint, ontvangt de klant automatisch een mail met de Track & Trace code.
    Deze code kan worden ingevoerd in uw Account zodat u een Live verbinding krijgt met één van onze vervoerders. Ook is het mogelijk om uw Track & Trace code aan de linkerkant op onze Homepage in te voeren onder het kopje 'Volg je Bestelling'.


Laagste Prijsgarantie

  • Bij PadelCentre.nl werken we elke dag om onze klanten de beste producten aan te bieden tegen de meest concurrerende prijzen. Daarom is één van onze toezeggingen om de laagste beschikbare prijs op de markt aan te bieden voor elk product. En als u het goedkoper vindt, matchen we gegarandeerd de prijs, mits de onderstaande voorwaarden worden nageleefd.

    Voorwaarden

  • Het product dient hetzelfde te zijn en dezelfde modelreferentie te hebben
  • Alleen prijzen van artikelen geadverteerd op officiële websites van merkendistributeurs worden geaccepteerd
  • Aanbiedingen en/of prijsverlagingen zijn uitgesloten evenals aanbiedingen op elke andere pagina zoals op Amazon, eBay, Marktplaats of BOL.com en elke andere pagina die het officiële verkoopkanaal niet volgt
  • De artikelen moeten in onze voorraad zijn en op dit moment beschikbaar zijn
  • Het product moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd
  • Het product is bij de concurrent in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten verpakking
  • De lagere verkoopprijs moet door PadelCentre gecontroleerd kunnen worden
  • De vestiging van de concurrent bevindt zich in een straal van 150 km van onze vestiging
  • Schade- en showartikelen zijn uitgesloten van de laagste prijs garantie.
  • PadelCentre zal het proces evalueren en valideren als het alle echtheidscontroles doorstaat
  • PadelCentre behoudt zich het recht voor deze verzoeken te accepteren of niet waarover vermoedens bestaan dat ze bedriegelijk zijn

Kan ik Veilig winkelen?

PadelCentre.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk zodat de consument altijd veilig en betrouwbaar bij ons kan winkelen. Wij zijn daardoor verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code en mogen het Keurmerk ook uitdragen binnen onze Webshop. Wanneer u op het onderstaande logo klikt, wordt u doorverwezen en ziet u dat wij een gecertificeerd lid zijn.
Onze vermelding op sys.keurmerk.info




Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?
 

Direct na verzending van uw bestelling krijgt u een e-mail met ontvangstbevestiging, een overzicht van de bestelde artikelen en een factuur. De volgende dag ontvangt u van ons de Track & Trace code.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Verwerkte bestellingen kunnen niet geannuleerd worden. U kunt de zending wel binnen 7 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt de kosten van het product (dus niet de bijdrage verzendkosten) dan teruggestort op uw bankrekening.



Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, alle bestellingen kunnen binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd na levering geretourneerd worden, mits:

  • Artikelen dienen in onberispelijke staat te zijn, onbespeeld, ongedragen en voorzien van de originele labels, folie en in de originele verpakking te worden aangeboden voor retour.
  • Bij de grip van rackets dient de folie niet verwijderd te zijn en dient het fabriekslabel verzegeld aan het racket vast te zitten.
  • De verzegeling van het fabriekslabel geldt eveneens voor kleding, schoenen en tassen welke aan het betreffende artikel vast dient te zitten.
  • U dient de reden te vermelden waarom het artikel wordt geretourneerd
  • Geef op het Retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.

    Items die niet aan de bovenstaande criteria voldoen, komen niet of gedeeltelijk in aanmerking voor een terugbetaling.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of per e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken. Retourzendingen vanuit Europa zijn voor eigen rekening.


Garantie

  • Op alle producten van PadelCentre is de wettelijke garantie van toepassing. Deze wettelijke garantie wil zeggen dat het product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten, mits de consument zelf verantwoordelijk is voor het ontstaan van de schade. Bij het ontstaan van schade bij padelrackets dient u ons meerdere Close-up foto's van de schade te mailen incl. een totaal foto van het racket + een foto van het serienummer welke op elk frame of op de originele grip staat vermeld. Wij nemen vervolgens contact op met de fabrikant en berichtten u het verdere verloop van de garantieprocedure.
  • Indien de fabrikant overgaat tot vergoeding van het artikel, dient u het huidige beschadigde artikel retour te sturen waarbij de verzendkosten voor uw rekening zijn. Wij sturen vervolgens het nieuwe artikel zonder verzendkosten of extra verborgen kosten naar u toe.
  • indien de garantie wordt verleend doch het artikel niet meer voorradig is of niet meer geleverd kan worden, dan kan het aankoopbedrag worden besteed voor andere padelartikelen.


Klachtafhandeling

  • Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Het emailadres is: verkoop@padelcentre.nl

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Bent u het niet eens met onze oplossing dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar PadelCentre bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil in te dienen bij het online geschillenplatform van de Europese Commissie: ODR platform


Vragen?

  • U kunt ons bereiken via verkoop@padelcentre.nl waarbij wij er naar streven zo spoedig mogelijk uw reactie te beantwoorden.

 
Bedrijfsgegevens

  • PadelCentre.nl
  • Groenewold 20
  • 7414 CE Deventer
  • Nederland
  • verkoop@padelcentre.nl
  • Kvk: 38023712
  • Btw-identificatienummer: NL001647369B08
  • Bank: NL89 ABNA 0860 8773 53


Close