Klantenservice


Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

  • Wij hanteren boven de € 75,- GEEN verzendkosten binnen Nederland.
    Onder de € 75,- hanteren wij € 5,00 per pakket t/m 20 Kg en € 13,25 van 20kg tot 31 Kg incl. een Track en Trace code.


Verzenden jullie naar het buitenland?

  • PadelCentre verzend naar alle Europese landen. Indien u buiten Europa woont stuurt u dan apart een mail naar verkoop@padelcentre.nl om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Wat zijn de geldende tarieven voor verzending naar het buitenland

  • Wij hanteren verschillende tarieven in Europa voor de onderstaande landen tot 20 kg :

    - Duitsland : € 13,00
    - België : € 9,00
    - Denemarken : € 13,00
    - Italie : € 13,-00
    - Luxemburg : € 13,00

    - Frankrijk : € 20,-00

    - Finland : € 29,95
    - Noorwegen : € 29,95
    - Zweden : € 25,00

Wat is de levertijd?

  • PadelCentre hanteert een levertijd tussen de 3 en 5 werkdagen. Alle producten worden rechtstreeks van de fabrikant naar uw afleveradres verzonden.


Zijn alle prijzen inclusief BTW?

  • Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Laagsteprijsgarantie

  • Een artikel ergens anders goedkoper dan bij PadelCentre? Maak dan gebruik van onze laagsteprijsgarantie. Om in aanmerking te komen voor de laagsteprijsgarantie van PadelCentre, dien je te voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Voorwaarde 1
    Het betreffende artikel dient volkomen identiek te zijn aan het artikel dat PadelCentre levert en moet uit voorraad leverbaar zijn.

  • Voorwaarde 2
    De laagsteprijsgarantie is van toepassing indien het concurrerende bedrijf binnen de Benelux gevestigd is.

  • Voorwaarde 3
    De laagsteprijsgarantie is niet van toepassing op artikelen die in een fysieke winkel zijn gekocht of te koop zijn.

  • Voorwaarde 4
    De laagsteprijsgarantie is niet van toepassing op aanbiedingen of kortingen van andere aanbieders.

  • Voorwaarde 5
    De laagsteprijsgarantie is niet van toepassing op artikelen die op e-commerce platformen worden aangeboden, zoals BOL, Amazone of Marktplaats, e.d.

  • Mocht het artikel aan alle bovenstaande 5 voorwaarden voldoen, dan vragen wij je om een e-mail te sturen met daarin de link van het product dat goedkoper wordt aangeboden en de link naar het artikel op onze website. Wij nemen vervolgens contact met je op om samen de laagsteprijsgarantie te bespreken!
    Je kan ons een mail sturen op verkoop@padelcentre.nl


            Hoe kan er online worden betaald?

            • Wij streven ernaar om voor onze klanten een optimale mix van betaalmethoden te voorzien. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving, in samenwerking met PAY. en Mollie. Al uw gegevens worden veilig en versleuteld verzonden.
              Er kan in Nederland worden betaald middels iDeal, PayPal, Overboeking, CreditCard, Achteraf Betalen via Klarna of in 3 termijnen betalen middels IN3 zonder rente of BKR registratie.

              Bezoekers uit Belgie kunnen ook betalen via KBC/CBC, Bancontact en Belfius en bezoekers uit Duitsland kunnen ook betalen met GiroPay.

              Na betaling van het artikel, wordt het verzendproces in werking gesteld en worden uw artikelen binnen de gestelde verwerkingstijd bij u thuis bezorgt.
              .
              betaalmethodencompleet-DEF_1.png

            Uw aankoopbedrag wordt middels diverse onderstaande betaalmethodes vermeerderd met betalingskosten. Onderstaand de percentages:

            BETAALMETHODE
            LAND(EN) PERCENTAGE
            IDEAL NL 0%
            CREDITCARD WERELDWIJD 3,1%
            IN3 - BETAAL 3 TERMIJNEN ZONDER RENTE OF BKR NL 4,1%
            PAYPAL WERELDWIJD 4,0%
            KLARNA - ACHTERAF BETALEN NL, BE, FR, DE 2,9%
            KLARNA - BETAAL IN 3 DELEN NL, DE 3,9%
            KLARNA - BETAAL NU NL, BE, DE 1,6%
            BANCONTACT BE 1,2%
            SOFORT BANKING 8 EU LANDEN 1,2%
            KBC/CBC PAYMENT BE 1,2%
            BELFIUS DIRECT BE 1,2%
            GIROPAY DE 1,7%


            Hoe worden de artikelen geleverd?

            • PadelCentre werkt samen met de vervoerders DPD, SpeedLink en PostNL. Als u niet thuis bent bij de levering zullen de vervoerders DPD en PostNL de volgende werkdag 1 extra poging doen om de levering alsnog bij u thuis te bezorgen. Mocht dit niet lukken dan wordt het pakket bij een lokaal afhaalpunt afgeleverd en ontvangt u een bewijs van aflevering in uw brievenbus. U kunt dan de volgende werkdag uw bestelling zelf afhalen.
              Onze vervoerder SpeedLink heeft niet de mogelijkheid een bestelling af te leveren bij een Afhaalpunt. U dient dan met hun telefonisch een bezorg afspraak te maken.


            Wordt er gewerkt met Track & Trace?

            • Wanneer de pakketlabels door PadelCentre zijn geprint, ontvangt de klant automatisch een mail met de Track & Trace code. Heeft u een Hotmail-account, kijk dan ook even in uw SPAMbox!
              Deze code kan worden ingevoerd in uw Account zodat u een Live verbinding krijgt met één van onze vervoerders. Ook is het mogelijk om uw Track & Trace code aan de linkerkant op onze Homepage in te voeren onder het kopje 'Volg je Bestelling'.

            Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen? 

            Direct na verzending van uw bestelling krijgt u een e-mail met ontvangstbevestiging, een overzicht van de bestelde artikelen en een factuur. De volgende dag ontvangt u van ons de Track & Trace code.

            Kan ik mijn bestelling annuleren?

            Verwerkte bestellingen kunnen niet geannuleerd worden. U kunt de zending wel binnen 7 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt het aankoopbedrag van het product (dus niet de bijdrage in de verzendkosten) dan teruggestort op uw bankrekening via onze betaalprovider wat 3 tot 5 werkdagen zal duren.


            Kan ik mijn bestelling retourneren?

            Ja, alle bestellingen kunnen binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd na levering geretourneerd worden waarbij de retourkosten voor eigen rekening zijn, mits:

            • Artikelen dienen in onberispelijke staat te zijn, onbespeeld, ongedragen en voorzien van de originele fabriekslabels. De artikelen dienen verder in de originele verpakking te worden aangeboden voor retour.
            • Bij de grip van rackets dient de folie niet verwijderd te zijn en dient het fabriekslabel verzegeld aan het racket vast te zitten.
            • De verzegeling van het fabriekslabel geldt eveneens voor kleding, schoenen en tassen welke aan het betreffende artikel vast dienen te zitten.
            • U hoeft geen reden te vermelden waarom het artikel wordt geretourneerd

              Items die niet aan de bovenstaande criteria voldoen, komen niet of gedeeltelijk in aanmerking voor een terugbetaling.

            U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of per e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

            Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 14 werkdagen te verwerken. Retourzendingen vanuit Europa zijn voor eigen rekening.


            Garantie

            • Op alle producten van PadelCentre is de wettelijke garantie van 1 jaar van toepassing. Deze wettelijke garantie wil zeggen dat het product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten, mits de consument zelf verantwoordelijk is voor het ontstaan van de schade. Bij het ontstaan van schade bij padelrackets dient u ons meerdere Close-up foto's van de schade te mailen incl. een totaal foto van het racket + een foto van het serienummer welke op elk frame of op de originele grip staat vermeld. Wij nemen vervolgens contact op met de fabrikant en berichtten u het verdere verloop van de garantieprocedure.
            • Indien de fabrikant overgaat tot vergoeding van het artikel, dient u het huidige beschadigde artikel retour te sturen waarbij de verzendkosten voor uw rekening zijn. Wij sturen vervolgens het nieuwe artikel zonder verzendkosten of extra verborgen kosten naar u toe.
            • indien de garantie wordt verleend doch het artikel niet meer voorradig is of niet meer geleverd kan worden, dan kan het aankoopbedrag worden besteed voor andere padelartikelen.


            Klachtafhandeling

            • Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Het emailadres is: verkoop@padelcentre.nl

              Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

              Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

              Vragen?
            • U kunt ons bereiken via verkoop@padelcentre.nl waarbij wij er naar streven zo spoedig mogelijk uw reactie te beantwoorden.

             
            Bedrijfsgegevens

            • PadelCentre.nl
            • Groenewold 20
            • 7414 CE Deventer
            • Nederland
            • verkoop@padelcentre.nl
            • Kvk: 38023712
            • Btw-identificatienummer: NL001647369B08
            • Bank: NL89 ABNA 0860 8773 53

            Geen producten beschikbaar.

            Blijf kijken! Meer producten worden hier getoond als ze worden toegevoegd.